Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΝΟΡΕΞΙΑΣ

"Io, anoressica di 29 chili"
 
Διηγείται η εφημερίδα Bild .Μια 20χρονη κοπέλα μας αφηγήτε την περιπέτεια υγείας της και την μεγάλη μάχη της με την ανορεξία.Σκοπός της να βοηθήσει και άλλες κοπέλες οι οποιες πάσχουνε απο ανορεξία και να τονίσει οτι ναι! μπορούνε να τα καταφέρουνε και να απαλλαγούνε απο αυτον τον εφιάλτη.Η ιστορία της Hanna με την ανορεξία ξεκίνησε πριν 4 χρόνια και μας την διηγείται στο βιβλίο της ”Kontrolliert ausser Kontrolle.Εχει σταματήσει να ζυγίζεται με μανία οπως έκανε παλιά,αλλα ακόμα παλευει με την αρρώστια της και με όλα οσα της προκάλεσε στην ψυχή και στο σώμα.Ολα ξεκινήσανε ξαφνικά...άρχισε να έχει τέτοιου είδους διαταραχές με το φαγητό και να αισθάνεται παχουλή.Συχνά έβλεπε στον καθρέφτη της μια ''λανθασμένη'' εικόνα του εαυτού της.Ολα ήτανε άσχημα για εκείνη,τα μαλλιά της,τα νυχια της και τελικά το βάρος της.Εφτασε να ζυγίζει 29 κιλά,βρέθηκε σε μια πολύ άσχημη κατάσταση,μεταξύ ζωής και θανάτου και τελικά νοσηλευτηκε σε νοσοκομείο για αρκετό καιρό.''....Εφτασα σε σημείο να παίρνω καθαρτικά και να προκαλώ συνέχεια εμετό, αμέσως μόλις έβαζα μια μπουκιά στο στόμα μου....'' λέει η ίδια.Η Μητέρα μου δίπλα μου,φύλακας άγγελος μου, με ρωτούσε συνέχεια''......γιατι το κάνεις αυτό?.....''και ερχότανε στο δωμάτιο να μου δώσει να πιώ λίγο νερό.Της απαντούσα οτι αισθάνομαι πολύ άσχημα και το μόνο που θέλω είναι να ξαπλώσω στο κρεββάτι μου.Προσπαθούσα να πιώ μια γουλιά νερό και ένοιωθα το νερό να με πνίγει.Το σχολείο ήταν σημαντικό για μένα και ευτυχώς εκει ένοιωθα χαρά,γιατι τραβούσε την προσοχή μου και ξεχνιόμουνα απο το πρόβλημα μου ......μετά ξεκίνησα την ψυχοθεραπεία η οποια με βοήθησε πάρα πολύ!!.Η ανορεξία μου είχε κλέψει την ζωή μου.Ημουνα 15 χρονών και είχα μια φυσιολογική ζωή,το σχολείο μου,τους φίλους μου,το αγόρι μου,τα ενδιαφέροντα μου, και στα 16 μου ήρθε η ανορεξία και έφερε τα πάνω κάτω στην ζωή μου.Ομως δεν το βάζω κάτω και η μάχη συνεχίζεται απο την οποια είναι σίγουρη οτι θα βγώ νικήτρια!Ολες οσες πάσχουμε απο αυτην την αρρώστια μπορούμε να τα καταφέρουμε!Σκοπός της αφήγησης της Hanna είναι να δώσει κουράγιο σε όσες κοπέλες πάσχουνε απο την ίδια ασθένεια και οτι μπορούνε ΝΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗΣΟΥΝΕ!  Δείτε το άρθρο εδώ :Bild

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.