Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΥ...

...Ηταν περίπου 8.30 το πρωί μιας πολύ έντονης εφημερίας στο Νοσοκομείο,οταν ενας 80χρονος κύριος ήρθε πρωί-πρωί για να αφαιρέσει κάτι ράμματα απο το χέρι του.Ητανε πολύ βιαστικός μάλιστα,διότι οπως έλεγε είχε ενα ραντεβού στις 9 η ώρα.Διάβασα το ιστορικό του και τον κάλεσα να καθήσει,γνωρίζοντας οτι θα έπαιρνε πολύ ώρα μέχρι να τον δεί κάποιος άλλος.Τον παρατηρούσα που κοιτούσε ξανά και ξανά το ρολόι του και φαινότανε πάρα πολύ αγχωμένος.Ετσι αποφάσισα να τον εξυπηρετήσω εγώ ο ίδιος,μιας και εκείνη την στιγμή δεν είχα άλλον ασθενή.Η πληγή του είχε θεραπευτεί εξολοκλήρου σχεδόν και ενώ του άλλαζα τα ράμματα άρχισα μια συνομιλία μαζί του....μαζί με έντονη περιέργεια να μάθω γιατί ήτανε τόσο πολύ βιαστικός.
 Τον ρώτησα λοιπόν αν έχει κάποιο άλλο ραντεβού σε γιατρό στις 9 η ώρα και για αυτόν τον λόγο βιαζότανε τόσο πολύ να φύγει.Μου απάντησε πως ''οχι'' και οτι απλά βιαζότανε να πάει στην κλινική οπου νοσηλευότανε η γυναίκα του ,για να πάρει το πρωινό μαζί της,όπως συνήθιζε να κάνει εδώ και χρόνια.Μου είπε οτι ήταν πολύ καιρό στην κλινική η γυναίκα του,εξαιτίας της ασθένειάς της και οτι έπασχε χρόνια απο την νόσο του Αλτσχάιμερ.Τον ρώτησα σε τι ακριβώς κατάσταση είναι τωρα η γυναίκα του και μου είπε οτι εδώ και 5 χρόνια είναι σε πλήρη αμνησία και οτι δεν αναγνωρίζει κανέναν,ούτε και τον σύζηγο της.
 Εκπληκτος του λέω ''...και συνεχίζεται να πηγαίνετε κάθε πρωί για να πάρετε το πρωινό σας μαζί της,ακόμα και εαν δεν αναγνωρίζει ποιος είστε;...''
Ο 80χρονος άντρας χαμογέλασε και μου λέει ''...μπορεί να μην γνωρίζει εκείνη ποιος είμαι εγώ,αλλά... εγω γνωρίζω πολύ καλά ποια είναι Εκείνη...''
 Θαύμασα και ανατρίχιασα ολόκληρος ,προσπαθώντας να κρατήσω την συγκίνηση μου και τα δάκρυά μου,ενώ έφευγε ο κύριος.....Αυτήν είναι ο τύπος της αγάπης που θα ήθελα στην ζωή μου!!!Η αληθινή αγάπη δεν είναι κάτι το σωματικό η το απλά ρομαντικό,ή γραμμένη σε ρομάντσα και ιστορίες.Η αληθινή αγάπη είναι η ολοκληρωτική αφιέρωση της ψυχή μας στον άνθρωπό μας και η πλήρης αποδοχή του άλλου για πάντα μέσα στον χρόνο οτι και αν γίνει.Η Αληθινή αγάπη δεν σβήνει ποτέ και είναι πάνω απο εμπόδια,καταστάσεις και ασθένειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.