Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΟΥ KΑΡΔΙΑ CITY NEWS ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΒΕΡΟΙΑΣ Κο ΚΑΝΕΛΛΟ ΝΤΟΝΤΟ

Εχουμε την μεγάλη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στο μπλόγκ μας τον κ.Κανέλλο Ντόντο ,κάτοχο της συλλογής ''ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΒΕΡΟΙΑΣ'-(Στηρίζουμε τον ''Ιστορικός Συλλέκτης Βέροιας'').Πρόκειτε για τον άνθρωπο που επιμελήθηκε και συγκέντρωσε με πολύ μεράκι και αγάπη μια σπάνια σύλλογή και η οποια στεγάζεται πλέον στο βλαχογιάννειο μουσείο της βέροιας στο οποιο θα μπορούνε οι πολίτες να δούνε απο κοντά όλα τα εκθέματα.Ενα εξαιρετικό έργο προσφοράς στην πόλη μας το οποιο στηρίζουμε όλοι καθώς αποτελεί και σημείο προβολής της πόλης μας.

-ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ;

- K.N:  Ονομάζομαι Κανέλλος Ντόντος του Σωτηρίου και γεννήθηκα το 1965 στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας και έζησα εκεί έως έξι ετών, και μετά έζησα και μεγάλωσα στο Χαριλάου της Θεσσαλονίκης.Είμαι απόστρατος αξιωματικός των ‘’Ειδικών Δυνάμεων’’, όπου υπηρέτησα από το 1982 έως το 2008.Προέρχομαι από οικογένεια η οποία στελέχωσε την ‘’Ελληνική Χωροφυλακή’’ και τις ‘’Ένοπλες Δυνάμεις’’, όπου και συνεχίζει ακόμη και σήμερα.Από πολύ μικρός γαλουχήθηκα με τα εθνικά ιδεώδη και αυτό με έκανε εκτός από το να ακολουθήσω να υπηρετήσω στις ‘’ένοπλες δυνάμεις’’, με ‘’έσπρωξε’’ να έρθω πιο κοντά στη ιστορία με το να συλλέγω και να φυλάω ότι είχε σχέση με αυτήν και όχι μόνο.Μέσα από τον χώρο εργασίας μου είχα την δυνατότητα να έχω πρόσβαση σε ‘’παλιά’’ και ‘’άχρηστα’’ υλικά και έγγραφα για άλλους, πολύτιμα όμως για μένα, τα οποία προωθούνταν για καταστροφή, τα οποία εγώ τα περισυνέλεγα τα αξιοποιούσα και τα αποθήκευα.Ταυτόχρονα παλαιότερα στελέχη από εμένα στις ‘’Ένοπλες δυνάμεις’’ άρχισαν να μου εμπιστεύονται προσωπικά τους αντικείμενα, καθώς και ο απλός κόσμος διάφορα προσωπικά οικογενειακά κειμήλια, βλέποντας με αυτόν τον τρόπο προς το πρόσωπό μου κάποιον θεματοφύλακα της ιστορίας, και έναν άνθρωπο που θα κρατούσε τη μνήμη του συγγενή τους ζωντανή μέσα από το ‘’πέρασμα’’ της ελληνικής ιστορίας.Ταυτόχρονα η εμμονή μου στη συγκέντρωση ιστορικών αντικειμένων μεγάλωσε σε μεγάλο βαθμό, τέτοιο ώστε να συμμετέχω σε δημοπρασίες του εξωτερικού και του εσωτερικού, και ταυτόχρονα η αναζήτηση ιστορικών και πολεμικών αντικειμένων και κειμηλίων συνεχίστηκε και μέσα από διάφορα παλαιοπωλεία της Ελλάδος.Συμμετέχω επίσης σε εκθέσεις όπου με καλούν πάντα αφιλοκερδώς, καθώς ότι κάνω το κάνω από αγάπη για την ιστορία.Η συλλογή μου περιέχει τουλάχιστον ογδόντα (80) πλήρης στολές περιόδου 1915-2000 .Επίσης τουλάχιστον δύο χιλιάδες (2000) αντικείμενα και έγγραφα κυρίως από το 1900 έως και σήμερα, με έμφαση στην περίοδο 1940-1974.

-ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ;

-Κ.Ν: O τοπικός τύπος της Βέροιας όπου διαμένω, τοπικά τηλεοπτικά κανάλια, καθώς και διάφορα site στο διαδίκτυο ,όπως και έντυπα πανελλήνιας εμβέλειας έχουν κοινοποιήσει την συλλογή μου, και πάντα με θετικότατα σχόλια......η ενέργεια μου να προβάλω την όλη συλλογή μου στο ‘’facebook’’ ήταν διότι η τοπική αυτοδιοίκηση δεν με στήριξε (!!!),εν αντιθέση με την εκκλησία και τους τοπικούς ιδιωτικούς φορείς που με βοήθησαν.....ο δε κόσμος ανταποκρίθηκε θετικότατα με αποτέλεσμα σε λιγότερο από δεκαπέντε μήνες να έχω τουλάχιστον 45000 φίλους !!!, δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξή του στην συλλογή μου και στην όλη προσπάθεια μου, προκειμένου να μου δοθεί κάποιος χώρος για να την εκθέσω την συλλογή μου σε μόνιμη και δημόσια βάση.

-TA EΚΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΣΤΟ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΕΙΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ!

-Κ.Ν:  Aυτή τη στιγμή η συλλογή μου τοποθετείται στο ‘’Βλαχογιάννειο’’ κτήριο της Βέροιας, το οποίο μου παραχωρήθηκε από την Μητροπολίτη ‘’Βεροίας-Ναούσης και Καμπανίας’’ Παντελεήμων. Πρέπει να τονίσω ότι ήδη για την συλλογή μου , μου χορηγήθηκε από το ‘’Υπουργείο Πολιτισμού’’ πιστοποιητικό σχετικά με την θετική αξιολόγηση της συλλογής μου. Επίσης να αναφέρω την βοήθεια και την στήριξη που είχα και από την ηγεσία των ‘’Ενοπλων Δυνάμεων’’, ηθική και υλική. Ο σεβασμιότατος μητροπολίτης βλέποντας και αξιολογώντας την εν λόγω συλλογή μου, και ταυτόχρονα η αγάπη που τον χαρακτηρίζει για την Ελλάδα, και την Ελληνική ιστορία ,μου παραχώρησε το εν λόγω νεοκλασικό κτίριο , κόσμημα της Βέροιας προκειμένου να διαμορφωθεί ως ‘’Ιστορικό Μουσείο Νεότερης Iστορίας ''.

-ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝΕ;

-K.N:  Τα επίσημα εγκαίνια του μουσείου θα γίνουν τον Οκτώβριο του 2012, μήνας που συμπίπτει με τα 100 χρόνια της απελευθέρωσης της Βέροιας, αλλά και της Μακεδονίας μας. Την πλήρη συλλογή μου μπορείτε να την δείτε στο ‘’facebook’’ στις σελίδες ως: Στηρίζουμε τον ‘’Ιστορικός Συλλέκτης Βέροιας’’ (σελίδα θαυμαστών), ως: ‘’Ιστορικός Συλλέκτης Βέροιας’’,η ‘’Κανέλλος Ντόντος’’………..(για ότι άλλη πληροφορία η διευκρίνιση θα με βρείτε στο τηλ. 6942578628....σας ευχαριστώ)...



*EΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΘΕΡΜΑ ΤΟΝ Κ.ΚΑΝΕΛΛΟ ΝΤΟΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΥΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
Η ΣΕΛΙΔΑ ''ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ''  ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: Στηρίζουμε τον ''Ιστορικός Συλλέκτης Βέροιας''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.