Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Ο ΟΡΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ!!!

 Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με τον όρο εννοείται επίσης και το σύνολο ήχων από το οποίο απαρτίζεται ένα μουσικό κομμάτι.
  Γνωστή και ως Απολλώνια Τέχνη, η μουσική παίρνει το όνομά της από τις εννέα Μούσες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας. Καθ' αυτή την έννοια, η μουσική διέφερε σημασιολογικά της σημερινής χρήσης του όρου, και περιελάμβανε το σύνολο των τεχνών που βρίσκονταν υπό την προστασία των Μουσών. Στην Αρχαία Ελλάδα, ο όρος εννοούσε την Ποίηση, το Μέλος και τον Χορό ως μια αδιάσπαστη ενότητα τεχνών η οποία καλλιεργήθηκε ιδιαίτερα στο Θέατρο, ενώ τη θεωρία της Μουσικής εξέφραζε ο κλάδος της Αρμονικής. Ο διαχωρισμός αυτός υιοθετήθηκε και αναπτύχθηκε από τον δυτικοευρωπαϊκό πολιτισμό. Έτσι σήμερα μπορούμε να πούμε ότι η μουσική ως τέχνη, έρχεται να καλύψει την ανάγκη του ανθρώπου να εκφράσει με τους ήχους, τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις ψυχικές του καταστάσεις.
 Δεν θα μπορούσα να φανταστώ την ζωή μου χωρίς μουσική, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο στης εξόδους μου παντού. Για μένα η μουσική είναι τροφή της ψυχής αλλά και της καρδιάς χωρίς αυτή φαντάζομαι δεν θα μπορούσα να είμαι ευτυχισμένος σαν άνθρωπος, κάτι θα έλειπε από την ζωή μου κάτι σημαντικό. Η μουσική είναι τρόπος ζωής και με ακολουθεί παντού όπως κι εγώ την ακολουθώ, πηγαίνω όπου εχει μουσική της αρεσκείας μου, μπορεί να μην έχω καθόλου κέφι και ακούγοντας μουσική να ευαισθητοποιήσω την καρδιά και την ψυχή μου να ανεβάσω τόνους χαράς και να με συντροφεύει η παρέα της διώχνοντας την μοναξιά μου.

 Η μουσική σήμερα συναντάει πολλά προβλήματα και αυτό φαίνεται στης εξόδους μας κατά την διάρκεια της ημέρας αλλά και στης βραδινές μας επιδρομές σε κέντρα διασκέδασης, σε κλαμπ, σε καφέ, σε ταβέρνες, σε συναυλίες κ.τ.λ. Ο πρώτος στόχος που έχει επηρεαστεί από την κρίση είναι η μουσική αφού ο κόσμος δικαιολογημένα κοιτάει πρώτα της πρώτες του ανάγκες και μετά όλα τα άλλα. Ο πολιτισμός σήμερα περνάει μεγάλη κρίση που ελπίζω σύντομα να ξεπεραστεί και να απολαύσει ο κόσμος την ζωή αλλά και την διασκέδαση του!!!

Άρθρο: Βασίλης Μπαρλάκας
Βασίλης Μπαρλάκας
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.