Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ… ΕΝΑΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ…ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ!

Ο Δημήτρης Χρυσοχοϊδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη και αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της σχολής λαϊκών τραγουδιστών της πόλης. Εκεί έκανε τα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα, εκεί καταξιώθηκε και αγαπήθηκε από το κοινό όσο λίγοι τραγουδιστές. Αυτός άλλωστε είναι και ο βασικός λόγος των σποραδικών του εμφανίσεων στην Αθήνα. Ο Δημήτρης Χρυσοχοϊδης διαθέτει από τις πιο αξιόλογες λαϊκές φωνές και συγκαταλέγεται στους πιο χαρισματικούς τραγουδιστές πίστας, καθώς μεταδίδει το πηγαίο κέφι του και πάνω από όλα σέβεται το κοινό του.

• Από ότι γνωρίζω ο Δημήτρης Χρυσοχοϊδης έχει μια μεγάλη αγάπη την Θεσσαλονίκη. Είναι ένα απλό παιδί που όπως λέει και το τραγούδι του που θα ακούσετε παρακάτω « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ » από δεκαεφτά χρονών πήρε στα χέρια την ζωή και πολέμησε για να επιβιώσει, όπως και τα κατάφερε. Λέει ο ίδιος αυτό το τραγούδι τον αντιπροσωπεύει απόλυτα και είναι από τα αγαπημένα του γιατί μιλάει για την πραγματική του ζωή, δεν θέλει πολλά αλλά τα απαραίτητα και γι αυτό γύρισε την πλάτη του σε τζάκια και σαλόνια…
• Αποχωρίστηκε την Θεσσαλονίκη λίγες φορές και ενώ του δοθήκαν πολλές ευκαιρίες δεν ενέδωσε παρέμεινε σταθερός στης αρχές του...
• Γνωριστήκαμε περίπου το 2003-2004 και αυτό που κατάλαβα είναι ότι τον διακατέχει η ντομπροσύνη και η καθαρότητα του λόγου με άλλα λόγια απλά και καθαρά πράγματα. Διαθέτη καλό χιούμορ και του αρέσει φοβερά το ψάρεμα με την βαρκούλα του, μόλις βρει ευκαιρία δεν την αφήνει να πάει χαμένη, ειδικά τα καλοκαίρια που έχει τον χρόνο και δεν έχει τον φόρτο εργασίας του χειμώνα του δίνει και καταλαβαίνει.
• Ακολουθούν οι στίχοι του τραγουδιού του:
 « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ » και αμέσως μετά ακούστε με την καθαρά λαϊκή φωνή του το άσμα …

_ Δεκαεφτά χρονών παιδί πήρα στα χέρια την ζωή
Και δεν φοβήθηκα στο κρύο και στα χιόνια
Αλλού εσύ αλλού εγώ τώρα τι να σου εξηγώ
Την πλάτη γύρισα σε τζάκια και σαλόνια.

_ Δεν έχω μάθει στα πολλά μου φτάνει να περνάω καλά
Δόξα και χρήματα εγώ δεν προσκυνάω
Στα χέρια πήρα την ζωή δεν μου την χάρισε κανείς
Ένα να ξέρεις μου χρωστάνε δεν χρωστάω!
*****
(R)…. _ Εγώ είμαι θεσσαλονικιός
Στης εξηγήσεις καθαρός
Συμβιβασμούς δεν έμαθα να κάνω…
Εγώ είμαι θεσσαλονικιός
Δεν γίνεται να είμαι αλλιώς
Μάγκας γεννήθηκα και μάγκας θα πεθάνω
… και μάγκας θα πεθάνω!!!
*****
_ Να με αλλάξεις δεν μπορείς ούτε εσύ ούτε κανείς
Ότι αγαπάω στην ζωή δεν το πουλάω
Ρώτα για μένα να σου πουν τα πλούτη δεν με συγκινούν
Να δίνω έμαθα και όχι να ζητάω.
  Δεν έχω μάθει στα πολλά μου φτάνει να περνάω καλά
Δόξα και χρήματα εγώ δεν προσκυνάω
Στα χέρια πήρα την ζωή δεν μου την χάρισε κανείς
Ένα να ξέρεις μου χρωστάνε δεν χρωστάω!
*****

ΣΤΙΧΟΙ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΓΟΥΛΗΣ                      
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΑΒΡΙΗΛ ΓΑΒΡΙΛΟΓΛΟΥ         

Άρθρο: Βασίλης Μπαρλάκας
Βασίλης Μπαρλάκας
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.