Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ !!!

  Το φαινόμενο των αεροψεκασμών μοιάζει θρίλερ που το ζεις και είναι πραγματικότητα, αλλά πρέπει να δοθεί ένα μεγάλο τέλος ή τέλος πάντων μία μεγάλη εξήγηση στον κόσμο…
Είμαι Έλληνας και δεν μπορώ να φανταστώ την ηλιθιότητα μερικών ανθρώπων να μην υπολογίζουν τίποτα μπροστά στην έρευνα και τα πειράματα που μπορούν να κοστίσουν ίσως και ανθρώπινες ζωές.
Έχει αποδειχτεί από διάφορα βίντεο ότι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα και μένα τι με νοιάζει εδώ έχει πάντα ήλιο, δεν κοιτώ τους άλλους αλλά τον εαυτό μου κι ο εαυτός μου λέει ότι θέλω να είμαι το αφεντικό του. 
Πολλά ερωτήματα καθόλου απαντήσεις, για να πω την αλήθεια θέλω να βοηθήσω εκφέροντας την άποψη μου ότι δεν θέλω να αποφασίζουν άλλοι για εμένα χωρίς εμένα!!!
Ερωτήματα που ταλαιπωρούν το εγώ μου είναι:
Τι αεροσκάφη είναι αυτά; ( σίγουρα δεν είναι για το καλό μας ),
Σε ποια χώρα ανήκουν; ( που να καεί),
Τι ψεκάζουν πάνω από τα κεφάλια μας; ( μεταλλικά στοιχεία; Τον θάνατο; Για να κερδίζουν οι φαρμακοβιομηχανίες; Κι εγώ δεν ξέρω τι;
Πάντως 100% δεν είναι καυσαέρια αεροπλάνου, υπάρχουν και άλλα αεροπλάνα αλλά δεν βγάζουν τέτοιες ουρές, το ίδιο καύσιμο δεν έχουν; Εκτός αν είναι ούφο, να γελάσω; Ή να κλάψω;
Για όλα αυτά υπάρχουν εξηγήσεις που δεν μας δόθηκαν ακόμα… Ε ναι λοιπόν εξηγήστε μας!!!

Παρακολουθήστε ένα σχετικό βιντεάκι και βγάλτε συμπεράσματα…

Άρθρο: Βασίλης Μπαρλάκας
Βασίλης Μπαρλάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.